Saturday, July 9, 2011

Knitting - starting on Haruni, lace knitting


I have started a new shawl, Haruni. I have the yarn since March..... I am using Knitpicks'  Shimmer hand dyed lace yarn. (The shimmer is like the Caribbean seaside, the green of the sea and the light brown reminds me of the pristine sand.) It is very delicate looking. I had a hard time looking at the knitting, and figuring out if I can see the pattern or not. After a few repeats it is visible now. Most people who use this yarn are doubling up on the yarn, since it is delicate. I am using 1.5 US needle. The yarn is 70% alpaca and 30% silk. (It's a dream, soft.) I am using two skeins and they are 880 yards long.







Elkezdtem egy ujabb kendot kotni. Haruni a neve. Ez az elso csipke kendom, a fonalat a Knitpicks-nel vettem, meg Marciusban .... Shimmer a neve ( a zold es a homok szinu vilagos barna valtakozik, pont mint a Karib tengerparton)  kezzel festett fonal. Nagyon finom, emiatt eleinte nem is tudtam kivenni a mintat, es nem tudtam, hogy mennyire fog latszani ezzel a vekony fonallal... de lassan kialakul, es szep. Masok is valasztottak mar ezt a fonalat ehhez a mintahoz, de duplan fogtak a szalat. 2.5 mm-eres tut hasznalok. A fonal 70% alpaka es 30% selyem. (Nagyon kellemes, puha.) Ket gombolyagot hasznalok, 804 meterre jon ki.

1 comment:

  1. Szia!
    Körülnéztem nálad:) Akinek ilyen csodás kézügyessége van, biztos vagyok benne, hogy a konyhában is ügyes! Hidd el, ez a kézimunka 100x nehezebb, mint a főzés-sütés! Azt hiszem, évtizedeket kellene szorgalmasan gyakorolnom, hogy ilyen szépségeket készítsek, mint te! Gratulálok!

    ReplyDelete